MoPar

Увага! 24.08 - вихідний. Відправки - 25го числа.

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

У зв'язку з ситуацією, що склалася, підбір та забезпечення автозапчастинами здійснюється в першу чергу для автомобілів ЗСУ, автомобілів функціонування інфраструктури та задіяних для забезпечення життєдіяльності населення. В даний час, вся робота переведена в віддалений режим.
Зробити замовлення або отримати додаткову інформацію можна лише через сайт avtopro.ua Заздалегідь приносимо свої вибачення за можливе збільшення часу обробки замовлень і запитів.
Слава Україні!
Номера для контактів:
+38 093 912 36 00 Lifecell
0 800 750 960 Безкоштовно по Україні
+38 098 523 42 53 Kyivstar VIBER

Гарантії

Умови повернення

На всі запчастини, представлені на сайті MoPar.com.ua, поширюється гарантія виробника (при дотриманні вимог з установки та експлуатації товару). Гарантія та умови повернення відповідають чинним правилам та законодавству України.

1. Гарантійні зобов’язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини і матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники). Такий вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність у момент отримання.

2. На групи товарів, не вказані в пункті 1 і в розділі “Спеціальні умови гарантії”, поширюється стандартний термін гарантії – 30 календарних днів.

3. Товар, який має візуальні дефекти, обумовлені процесом виробництва або зберігання, може бути замінений на аналогічний або буде відшкодована його вартість протягом 14 днів після придбання.

4. Для повернення запчастин через їх дефект і товарів, які встановлювалися на автомобіль, Вам необхідно надати:
– довідку і висновок сервісної станції щодо проведення робіт з установки цього товару на автомобіль клієнта і непридатності товару;
– копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
– копію ліцензії цього сервісу на проведення робіт з установки цього виробу та обслуговування такого типу
автомобіля;
– копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
– документ, що підтверджує факт придбання товару в продавця.

5. Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо має місце:
– нормальний і природний для певного терміну експлуатації зносу деталі;
– пошкодження деталі в результаті ДТП, неправильної її установки, недбалої експлуатації чи будь-якого іншого механічного пошкодження;
– несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання типу пального чи моторного мастила, не передбачених виробником автомобіля, чи інших технічно несумісних або не передбачених виробником деталей;
– пошкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
– установка деталі клієнтом самостійно або на СТО, яка не має сертифіката на проведення таких робіт.

Для отримання додаткової інформації та розгляду претензій щодо якості товару в індивідуальному порядку та ухвалення рішення просимо Вас надіслати письмове звернення до відділу продажів MoPar.com.ua і детально викласти проблему, яка виникла з товаром. Ваша претензія буде розглянута в найкоротші терміни з моменту її отримання. Ми посприяємо знайти оптимальне для Вас рішення.

6. Повернення з інших причин можливе при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з таких причин:
– помилка менеджера під час підбору товару;
– різночитання технічної документації;
– помилка складу під час відбору Вашого товару.

7. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до покупця під час повернення товару.

8. Спеціальні умови гарантії
Електрообладнання
Гарантія на електрообладнання надається тільки при установці на нашій СТО або на СТО, з якими у нас укладений договір про співпрацю.

Деталі підвіски, амортизатори
При купівлі одного амортизатора або при заміні тільки амортизаторів, без подушок стійок, підшипників, пиляків і відбійників, а також на амортизатори, встановлені без перевірки стану підвіски на момент установки – гарантія не надається. Гарантія надається в разі встановлення на авторизованих СТО, або на фірмових СТО (для виробників тієї ж марки).
На амортизатори, які встановлені на несертифікованих станціях, або самостійно покупцем, при дотриманні умов, зазначених вище – поширюється гарантія 14 днів з дати продажу.
При установці двох амортизаторів + опорні подушки + підшипник + монтажний комплект – 3 міс або 20 тис км пробігу.
При установці чотирьох амортизаторів + опорні подушки + підшипник + монтажний комплект – 6 міс або 30 тис км пробігу.

Деталі зчеплення
Одна деталь зчеплення – 3 міс. або 5 тис км пробігу.
Комплект зчеплення – 6 міс. або 10 тис км пробігу.

Система охолодження
Радіатор, водяний насос, термостат – 3 міс. або 5 тис км пробігу.
Водяний насос + радіатор + антифриз – 6 міс. або 10 тис км пробігу.

Пружини
Одна пружина – гарантія не надається.
Дві пружини, деталі підвіски – 3 міс або 10 тис пробігу.

Ремені ГРМ
Ремінь ГРМ + ролики – на термін заміни, рекомендований виробником автомобіля, але не більше 12 міс. Гарантійні зобов’язання не поширюються на ремені, встановлені без перевірки стану натяжних роликів і шківів.

Гальмівна система
Гальмівні колодки, диски – 6 міс або 15 тис км пробігу.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на деталі:
– встановлені без перевірки стану гальмівної системи;
– на гальмівні колодки встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків.

Склоочисники
Гарантія не надається.

Вимоги щодо повернення товару:
– товар приймається в упаковці, у якій він був проданий клієнту, незалежно від причини повернення;
– категорично не допускається наклеювання скотчу, товар не повинен містити будь-яких написів і/або бути пошкодженим (розрізання упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням), а також мати будь-які зміни, що призводять до втрати первісного товарного вигляду та упаковки.

Повернення товару:

1. Повернення та обмін товару належної якості.
Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання – протягом семи днів.
Повернення товару належної якості можливе, якщо збережені його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики) та споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови придбання зазначеного товару (накладна, товарний або касовий чеки). Для повернення товару необхідний документ, що засвідчує особу.

Під час повернення товару належної якості MoPar.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через десять днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня придбання, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля) або комплектацією.
Не підлягають обміну товари належної якості з індивідуальними властивостями, якщо ці товари можуть бути використані винятково їх покупцями (підібрані самостійно і привезені на замовлення). Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару аналогічний товар відсутній у продажу MoPar.com.ua, Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості.

Увага! Повернути товар, який є частиною комплекту, неможливо. Можна повернути тільки повний комплект.

2. Претензії щодо товару неналежної якості.

Під товаром неналежної якості мається на увазі несправний товар, який не може виконувати свої функції. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або не функціональності товару.

Зовнішній вигляд та комплектність товару, комплектність замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Якщо Вам був переданий товар неналежної якості і це не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями закону про захист прав споживачів.

У зв’язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

3. Процедура повернення товару.
Для повернення товару та в разі пред’явлення претензій до його якості необхідно виконати такі умови:
– написати заяву на повернення товару;
– додати копію товарного чека, накладної.
У разі повернення товару належної якості його слід передати в упаковці і повній комплектації, вказаній у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів.
У разі повернення товару неналежної якості також необхідно надати:
– довідку і висновок сервісної станції щодо проведення робіт з установки цього товару на автомобіль клієнта і непридатності товару;
– копію замовлення-наряду автосервісу, де встановлювали товар на автомобіль;
– копію ліцензії цього сервісу на проведення робіт з установки цього виробу та обслуговування такого типу автомобіля;
– копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
– документ, що підтверджує факт придбання товару в продавця.
Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передавання товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту.
Щодо товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передавання товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Після перевірки товару неналежної якості може бути проведений гарантійний ремонт товару й усунення недоліків, що виникли з вини виробника. Якщо провести ремонт неможливо, то після пред’явлення експертного висновку у встановлені законом терміни ми замінимо товар з дефектом на товар належної якості або повернемо гроші протягом десяти днів з дня пред’явлення вимоги.

Клієнтам, які повертають товари з інших регіонів, необхідно відправляти товари тим одержувачам і на ті номери складів, які зазначить менеджер перевізника.
Відправляти товар можна тільки після узгодження з менеджером. Після  відправки слід повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта, на який оформлялося замовлення, що повертається, або номер замовлення.

4. Повернення коштів.
Повернення коштів за товар, що повертається, здійснюється тільки після виконання всіх необхідних умов повернення товару. Повернення коштів здійснюється банківським переказом на зазначені покупцем реквізити.
Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви із зазначенням ПІБ і тільки за наявності копії документа, що посвідчує особу.